Wirtualny asystent w podróży
Na pewno wielu podróżujących przed wyjazdem w nowe, nieznane miejsce zastanawia się co powinni zwrócić szczególną uwagę. Zarówno podróżując w odległe zakątki świata, ale również wyjeżdżając do pobliskich krajów warto jest odpowiednio przygotować się do podróży. Nowa platforma turystyczna „Wny Not Fly” stworzona dla Fly Sp. z o.o. wydaje się być doskonałym rozwiązaniem dla każdego podróżnika.
Przede wszystkim użytkownik
Tę nowoczesną platformę dla podróżników znaleźć można pod adresem www.whynotfly.pl. Nie trzeba na niej spędzić dużo czasu, aby przekonać się, że jest ona wyposażona w wiele funkcjonalności oraz współpracuje z licznymi zewnętrznymi systemami. Dzięki funkcjonalnej strukturze strony, poruszanie się po niej jest niezwykle proste. Odpowiednie, intuicyjne menu umożliwia szybkie wyszukiwanie potrzebnych informacji. Portal pozwala również na zakupienie biletu lotniczego.
Marcin Nasternak, prezes Fly Sp. z o.o. mówi – Opracowując nasz pomysł staraliśmy się tak podejść do tematu, by stworzyć naprawdę wartościowy dla użytkowników projekt. Patrząc na efekt prac z perspektywy założeń – możemy powiedzieć, że udało nam się je zrealizować. Stworzony dla nas przez Ideo serwis, już teraz spotyka się z uznaniem klientów, czego najlepszym dowodem są liczne zamówienia jakie generuje.
Zaprojektowaniem oraz wdrożeniem tej innowacyjnej platformy internetowej sprzedaży biletów lotniczych zajęła się Agencja interaktywna Rzeszów.
Nowoczesna platforma
Na polskim rynku turystycznym pojawienie się takiej platformy jak WhyNotFly.pl jest bez wątpienia innowacją. Oprócz podstawowych funkcji takich jak rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych, hoteli czy ubezpieczeń, strona posiada wiele funkcjonalności, które wyróżniają ją na tle innych.
Zaliczyć do nich można bez wątpienia wirtualny poradnik podróżnika, który posiada odpowiedzi na pytania dotyczące m.in. procesu zakupu biletu, podróży czy pobytu na lotnisku. Jest on spersonalizowany i dostosowany do każdego użytkownika, tzw. po zakupie biletu użytkownik otrzymuje kompendium wiedzy na temat miejsca docelowego podróży. Znajdują się w nim np. informacje o wymaganych dokumentach czy pozwoleniach potrzebnych do przekroczenia danej granicy czy nawet informacje o różnicach kulturowych lub religijnych, jakie podróżnik może spotkać na miejscu.
Konieczność zrealizowania zaawansowanej technologicznie platformy była najważniejszym aspektem wyboru wykonawcy. Finalnie wybraliśmy do współpracy firmę Ideo, która przedstawiła liczne przykłady projektów tego typu, dotychczas przez nią zrealizowanych. Z perspektywy czasu mogę stwierdzić, że była to dobra decyzja. – podsumowuje prezes Fly Sp. z o.o.
Planowanie podróży
Firma Fly Sp. z o.o. chce w przyszłości jeszcze bardziej rozwinąć swój produkt. Planowana jest m.in. rozbudowa kompendium wiedzy oraz serwisu i integracja go z innymi platformami podróżniczymi. Wszystko to po to, aby umożliwić uruchomienie kolejnej, innowacyjnej wirtualnej usługi. Polegać ona będzie na dynamicznym planowaniu podróży, które uwzględniać będzie nawet najmniejsze zmienne. Firma planuje wdrożenie jeszcze wielu innych funkcjonalności i rozwiązań, ale na razie pozostają one tajemnicą.
Dodaj komentarz